۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸

آغاز مذاکرات جدی مسوولان تراکتورسازی با گزینه داخلی/ سرپرست فصل گذشته، دستیار اول "ابراهیم زاده" می شود

آغاز مذاکرات جدی مسوولان تراکتورسازی با گزینه داخلی/ سرپرست فصل گذشته، دستیار اول "ابراهیم زاده" می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز مذاکره خود با گزینه داخلی سرمربی گری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را جدی تر از قبل آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال منتفی شدن حضور "ولادیمیر پتروویچ" سرمربی صرب در تبریز، مسوولان باشگاه تراکتورسازی طبق اعلام قبلی به دنبال گزینه داخلی رفته اند.

مذاکرات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با گزینه داخلی در شرایطی از سه روز قبل آغاز شده که شنیده ها حکایت از برگزاری جلسه با "منصور ابراهیم زاده" سرمربی فصل گذشته تیم راه آهن تهران دارد.

مذاکره مسوولان باشگاه تراکتورسازی با "ابراهیم زاده" امروز در تهران پیگیری شد و به نظر می رسد این مربی که فصل گذشته نیز تا آستانه ثبت قرارداد با تراکتورسازی پیش رفت، هدایت فنی سرخپوشان تبریز در لیگ چهاردهم را به دست خواهد گرفت.

از طرفی گفته می شود که "حسن آذرنیا" سرپرست فصل گذشته تیم تراکتورسازی به عنوان دستیار اول "منصور ابراهیم زاده" به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

از "آرش جابری" که سابقه سرپرستی در تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی را در کارنامه دارد، به عنوان جانشین آذرنیا در نیمکت سرپرستی تراکتورسازان نام برده می شود.

کد خبر 2300536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha